امنیت خود را انتخاب کنید 

این روزها، تامین امنیت مجتمع مسکونی، اداره و سازمان‌ها، به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما تبدیل شده‌اند. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم اشیاء گران‌قیمت‌مان را در منزل نگهداری کنیم و از طرفی دیگر امنیت آن‌ها تبدیل به دغدغه فکری‌مان شده‌است. برای همین توصیه می‌شود امنیت قفل‌های هوشمند یوکا را تجربه کنید.

زندگی مشترک در آپارتمان‌های چندطبقه و تنگ‌تر شدن دایره حریم خصوصی و امنیت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر دغدغه‌های ما هستند. امنیت و اعتماد به یکدیگر، از شکل سنتی خود خارج شده‌است و رنگ‌وبویی متفاوت به خود گرفته‌است. پس امنیت قفل‌های هوشمند یوکا را امتحان کنید.

خبر خوش اینکه مهندسان و طراحان گجت‌های هوشمند، ایده خوبی برای حل مساله امنیت مکان‌های عمومی و منازل دارند. آن‌ها با طراحی قفل‌های هوشمند و الکترونیک، توانسته‌اند تا حدود زیادی سطح امنیت منازل و ادارات را بهبود ببخشند. سطح امنیت قفل های هوشمند یوکا از اولویت‌هاست .

این فناوری از مدت‌ها پیش در دسترس است و امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از آن در منازل خود استفاده کنند و این تکنولوژی کاربردی، تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب افراد در تامین امنیت منازل و دفاتر‌شان شده‌است.

قفل‌ هوشمند چیست؟

قفل هوشمند
قفل هوشمند

قفل‌های هوشمند، که روی درب‌های ورودی منازل مسکونی، دفاتر اداری، هتل‌ها و… نصب می‌شوند، این امکان را به افراد می‌دهند که با وارد کردن رمز، اثر انگشت، کارت و یا تگ، باز ‌شوند.

حتما برای شما پیش آمده‌است که هنگام خروج از منزل، کلیدها را فراموش کرده‌ باشید و این مساله دردسرهای زیادی برایتان به‌‌وجود آورده‌باشد.

اما فناوری امنیت قفل‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که درصورت در دسترس نبودن یکی از راه‌های باز کردن قفل، راه‌های دیگری برای باز کردن آن در اختیار داشته‌باشید.

قفل دیجیتال اثرانگشت
قفل دیجیتال اثرانگشت

استفاده از حسگر اثر انگشت، یکی از محبوب‌ترین کاربردهای قفل‌های هوشمند است. معمولا قفل‌های درب اثر انگشتی توانایی شناسایی ۵۰ اثر انگشت متفاوت و ثبت آن‌ها را در حافظه خود دارند و با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید مانند داستان علی‌بابا و باز کردن در غار به سادگی یک اشاره درب منزل خود را باز کنید. جذاب نیست؟
از طرفی امنیت قفل های هوشمند امکان استفاده از رمز برای بازکردن درب را هم به شما ارائه می‌دهند. مزیت استفاده از این روش، کاربرد آن برای گروه بیشتری از افراد است. از طرفی، اگر قرار است در منزل شخصی‌تان از قفل دیجیتال و رمز آن استفاده کنید، می‌توانید با فعال کردن گزینه رمز مهمان و تعریف رمز جدید برای مهمانان منازل‌تان، دسترسی محدود مهمان‌تان به منزل را هم فراهم کنید.

 طیف خدماتی که این محصول به شما ارائه می‌دهد، بسیار گسترده و متنوع است. قفل‌های دیجیتال امکانات بسیاری را به مالک ارائه می‌دهند که امنیت بالا و زیبایی طراحی، تنها بخشی از مزایای استفاده از آن است. 

شما می‌توانید به نسبت توانایی افراد خانواده، نحوه ورود آ‌ها به خانه را تنظیم کنید. اگر فراموش کنید که درب منزل را ببندید، قفل به شما هشدار می‌دهد و درصورت نبستن درب، خودبه‌خود بسته خواهد‌شد.

از طرف دیگر، بسیاری از قفل‌های هوشمند به سیستم قفل دوبل مجهز هستند. این قابلیت مخصوص اوقاتی است که شما در مسافرت به‌سر می‌برید یا به هردلیلی، قرار است مدت نسبتا طولانی در خانه نباشید.

قفل کارتی درب آپارتمان
قفل کارتی درب آپارتمان

با این قابلیت، ضریب امنیت منزل شما، دوبرابر خواهدشد و خیال‌تان از بابت امنیت منزل، راحت خواهد بود.

معمولا قفل‌های هوشمند و دیجیتال، دارای سیستم ضدحریق هستند؛ به‌این ترتیب که سنسور این قفل‌ها با بالا رفتن دمای ناگهانی اطراف، به ساکنین هشدار می‌دهد. قفل‌های ضدسرقت و قفل کودک هم از دیگر امکانات قفل‌های دیجیتال است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب قفل‌های هوشمند، امکان اتصال آن‌ها به گوشی‌های هوشمند است. شما می‌توانید با نصب اپلیکشن مربوط به محصول‌تان، به سادگی قفل خانه‌ خود را مدیریت کنید و عبور و مرور را حتی از راه دور کنترل کنید.

این قفل‌ها می‌توانند در صورت لزوم، به شما هشدار بدهند. این هشدارها شامل هشدار اعمال نیروهای غیرمجاز، هشدار اتمام باطری و… است.
نگران تمام شدن باطری نباشید! اگر باطری قفل شما تمام شد و شما بیرون از منزل بودید، می‌توانید با خرید یک باطری ۹ولت، آن را به صورت موقت شارژ کنید تا وارد منزل شوید.

از طرفی، معمولا قفل‌های هوشمند، کلید فیزیکی سبکی هم دارند که می‌توانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

قفل‌های هوشمند یوکا

قفل دیجیتال امپریال یوکا
قفل دیجیتال امپریال یوکا

شرکت یوکا، به عنوان یکی از ارائه ‌دهندگان برتر قفل‌های هوشمند در ایران فعالیت می‌کند. محصولات ما در چند گروه عمده عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با دانلود کاتالوگ محصولات یوکا و انتخاب محصول مورد نظرتان، به سادگی چند کلیک، صاحب یک قفل دیجیتالی و هوشمند شوید.

درحال حاضر شرکت یوکا، انواع قفل‌های هوشمند خود را در سبک و مدل های متنوع و خاص مناسب با تمامی سلیقه‌ها ارائه می‌دهد.

انواع قفل هتلی ،انواع قفل کمدی باشگاهی و انواع قفل استخری را نیز عرضه می‌کند.

چرا باید قفل‌های هوشمند یوکا را خریداری کنیم؟

قفل دیجیتال
قفل دیجیتال

قدم اول در خرید محصول مناسب، تحقیق درباره کیفیت محصولات و محصول متناسب با نیازهای هرفرد است. اما مهم‌تر از قدم اول، مرحله دوم، یعنی شناسایی مراکز معتبر فروش است.

مراکزی که بتوان به خدمات فروش، نصب و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن اعتماد کرد تا تجربه خریدی مناسب و ایده‌آل را به ارمغان بیاورد. مسلما هیچکس دوست ندارد پس از صرف وقت و هزینه زیاد، محصولی بی‌کیفیت یا خدمات نامناسب دریافت کند.

نگران نباشید. شرکت یوکا، با تضمین کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش، آماده ارائه خدمت به مشتریان محترم است. قفل‌های هوشمند یوکا، با دو سال گارانتی بی‌قید و شرط به مشتریان عرضه می‌شوند.

یعنی اگر قفل‌های خریداری شده توسط مشتریان، به هر دلیلی، دچار خرابی یا مشکل شوند، کارشناسان فنی ما در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات خواهند کرد.

از طرفی دیگر، می‌توانید در طرح‌های جذاب تخفیفی یوکا هم شرکت کنید و با استفاده از این طرح‌ها، محصول مورد نظرتان را بخرید. بااستفاده از طرح‌های تخفیفی ویژه که یوکا به مناسبت‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌کند، می‌توانید تخفیف‌های متنوعی روی قیمت محصول و هزینه نصب دریافت کنید.

هم‌چنین، شما با خرید قفل‌های هوشمند یوکا، از خدمات پس‌ از فروش مادام‌العمر یوکا بهره‌مند خواهید شد. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما با کمال میل و رضایت، به شما خدمت‌رسانی کنند.

خرید قفل دیجیتال یوکا