اگر شما هم یکی از مدیران و سرپست های مدارس و دانشگاه هستید که دانش آموزان یا دانش جویان زیادی در آن مشغول به تحصیل هستند و در طول روز به وسایل شخصی ، جزوات و کتاب هایی احتیاج دارند احتمالا برای هر یک از آن ها به تنهایی و یا به صورت گروهی کمدهایی در نظر گرفته اید.

اگر هنوز اقدام به فراهم نمودن کمدهایی برای دانش آموزان و دانشجویان خود نکرده اید توصیه می کنیم با توجه به اهمیت امنیت و آسودگی خاطر آن ها در محیط تحصیل‌شان تهیه کمد را در اولویت های خود قرار دهید. اما آنچه در این مقاله مورد توجه است و بیشتر به آن می پردازیم کاربرد قفل الکترونیکی کمد در مدارس است.

کمدهای قدیمی تر با قفل های کلید دار را به راحتی می توان باز نمود؛ در بهترین حالت فرد کلید خود را گم می کند و شخص دیگری آن را می یابد و می تواند درب کمد را باز کند.

کاربرد قفل الکترونیکی کمد در مدارس

برای امنیت بیشتر می توانید از قفل الکترونیکی کمد استفاده نمایید. امکاناتی که این قفل ها در اختیار شما و البته دانش آموزان و دانش جویان تان قرار می دهد ضمن راحتی امنیت را نیز برای آن ها فراهم می آورد به خصوص در مدارسی که دانش آموزان بخشی از دروس خود را با استفاده از نوت بوک پیش می برند یا لپتاپ دانش جویان در دانشگاه که حمل آن در طول روز برای آن ها سخت است.

با استفاده از انواع قفل الکترونیکی می توان برای افراد رمز تعریف نمود. به یاد سپردن رمز نسبت به دسترسی دائم به کلید برای دانش آموزان و دانش جویان امروزی راحت تر است. کلید ممکن است فراموش شود ، گم شود یا در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد اما با تعریف یک رمز امنیت بیشتری فراهم می شود.

البته ممکن است فرد رمز را نیز فراموش کند در این حالت نیز جای نگرانی نیست؛ با یک رمز مستر می توان درب کمد مورد نظر را باز نمود. این رمز در اختیار مدیر یا سرپرست قرار می گیرد.

برای باز کردن این دسته قفل ها نه تنها از رمز بلکه از کارت ، دستبند و تگ نیز می توان استفاده نمود که به راحتی قابل تعریف هستند و در صورت گم شدن می توان آن را غیر فعال کرده و کارت جدیدی برای قفل تعریف نمود.

علاوه بر کاربرد قفل الکترونیکی کمد در مدارس و دانشگاه ها در بسیاری از مکان های عمومی دیگر از جمله باشگاه های ورزشی و استخرها و … نیز می توانید کمد ها را به قفل الکترونیکی مجهز نموده و از امکانات مدیریتی آن بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل الکترونیکی کمد می توانید با ما در تماس باشید.

تماس با مشاورین یوکا