با پیشرفت صنعت و تکنولوژی زندگی بشر به مرور زمان دچار تغییرات گوناگونی شد؛ به‌طوری‌که امکانات بسیار زیادی به‌وجود آمده و وسایلی با تجهیزات متعدد در اختیار افراد قرار گرفته است‌. در گذشته به‌دلیل محدودیت و نبود امکانات افراد به سختی زندگی خود را می‌گذراندند و مهم‌ترین عامل برای زندگی، یعنی امنیت را به‌طور مطلق در اختیار نداشتند.

پس از گذشت چند سال تعدادی از افراد باهوش و چاره‌اندیش به طراحی و تولید تجهیزات و وسایل مختلف پرداختند تا بشر بتواند به‌راحتی به زندگی خود بپردازد.

یکی از این محصولات، چشمی دیجیتال وای فای است. این دوربین به اصطلاح کوچک بر روی درب‌های مختلف اعمال شده و فرد می‌تواند با وجود این چشمی، شخصی که در پشت در حضور دارد را ببیند. البته چشمی از چندین سال گذشته نیز بر روی در‌های آپارتمان وجود داشت؛ اما در حال حاضر تزریق تکنولوژی، کاربرد‌های آن را دو‌چندان کرده و شخص می‌تواند به‌وسیله اینترنت و وای‌فای، چشمی را به گوشی خود متصل کرده و پشت در را ببیند.

برای اینکه بتوانید با قابلیت‌های خارق‌العاده چشمی دیجیتال بیشترآشنا شوید، بهتر است تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

معرفی چشمی دیجیتال وای فای و بررسی امکانات آن

در چندین سال گذشته زمانی‌که برای اولین بار قابلیت چشمی بر روی درب‌های چوبی قرار گرفت، خیلی از افراد تصور می‌کردند که چشمی کاربردی نداشته و تنها جنبه تجملاتی آن به چشم می‌خورد؛ اما در‌حقیقت این‌گونه نیست. درست است که وجود چشمی به لوکس بودن نمای در می‌افزاید؛ اما مهم‌ترین ویژگی این قابلیت، بخشیدن امنیت است.

با وجود چشمی‌ روی درب، شخص می‌تواند از اتفاقات پشت در به‌خوبی آگاه شده و حضور افراد را رصد کند. قابلیت‌های چشمی قدیمی که بر روی درب‌‌های چوبی در گذشته وجود داشت، بسیار محدود بود. برای مثال با استفاده از این وسیله فقط شخص می‌‌توانست اتفاقات پشت در را به‌صورت زنده مشاهده کند و به‌وسیله دوربین‌های مدار‌بسته یک‌سری از تصاویر آن ثبت می‌شد.

پس از پیشرفته شدن تکنولوژی، قابلیت‌ها و امکانات وسایل به‌ میزان قابل توجهی افزایش یافت که چشمی دیجیتال وای فای نیز از این محصولات مجزا نبوده و توانست عملکرد خوبی را در بازار داشته باشد. در حال حاضر قابلیت اتصال به اینترنت تقریبا به اکثر وسایل داده شده تا افراد بتوانند به‌راحتی هر‌چه تمام‌تر زندگی کنند. چشمی دیجیتال همانند یک دوربین کوچک بوده که تمام اتفاقات پشت در را بر روی صفحه گوشی و مانیتور نمایش می‌دهد.

با ظهور این قابلیت منحصر‌به‌فرد، امنیت منازل و محل کار به میزان زیادی بالا رفته و شخص به‌راحتی می‌تواند به‌وسیله گوشی در هر جایی که قرار دارد، اتفاقات پشت در را ملاحظه و آنالیز کند. بر‌اساس قابلیت‌های متعدد این چشمی و داشتن ظاهری زیبا و لوکس، قطعاً قیمت آن نیز به مراتب بالا است.

بنابراین، چشمی‌های دیجیتالی برای خانه‌های لوکس بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی‌که قصد خریداری این چشمی را دارند، می‌توانند به سایت یوکا مراجعه کرده و بهترین چشمی دیجیتال را به‌ کمک پشتیبان‌ها خریداری کنند.

معرفی چشمی دیجیتال وای فای و بررسی امکانات آن

خصوصیات خیره‌کننده چشمی دیجیتال وای فای

چشمی دیجیتالی یک وسیله مدرن و کارآمد با ظاهری لوکس بوده که به منظور بالا‌رفتن امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود قابلیت‌های فوق‌العاده در این محصول سبب محبوبیت آن شده و برخی از افراد بدون در‌نظر‌گرفتن قیمت، آن را خریداری می‌کنند؛ چون انسان‌ها بر اساس ذاتی که در وجودشان قرار دارد، همیشه در پی‌ یافتن امنیت بوده و برای حفظ جان و مال خود از هیچ‌کاری دریغ نمی‌کنند.

تولید قفل‌ها و چشمی‌های دیجیتال نسبتا این امنیت را فراهم کرده و افراد می‌توانند با خیالی آسوده‌تر روزمرگی‌های خود را پشت سر بگذارند. چشمی دیجیتال، جایگزین چشمی‌های ساده بر روی درب‌های چوبی شده و با وضوح کامل جلوی درب را به صاحب خانه نشان داده و قابلیت عکس‌برداری دارد.

چشمی همانند یک دوربین مدار‌بسته عمل کرده و نصب آن بر روی در‌های مختلف امکان‌پذیر است. با متصل کردن چشمی دیجیتال وای فای به گوشی می‌توانید از امکانات منحصر‌به‌فرد آن استفاده کنید. در این قسمت به معرفی مجموعه‌ای از خصوصیات این چشمی کوچک و کاربردی می‌پردازیم.

خصوصیات خیره‌کننده چشمی دیجیتال وای فای

وجود مانیتور با ابعاد ۳ تا ۵ اینچ

از لوازم جانبی این چشمی فوق‌العاده می‌توان به مانیتور ۳ تا ۵ اینچی اشاره کرد. با وجود این مانیتور، شخص به‌راحتی می‌تواند با وضوح کامل جلوی درب منزل خود را مشاهده کرده و چشمی را روی حالت ضبط قرار دهد.

با نصب یک‌سری اپلیکیشن و استفاده از وای‌فای، چشمی به گوشی متصل شده تا اتفاقات بیرون منزل در تلفن‌همراه شخص نیز به‌خوبی قابل مشاهده باشد‌. برای اینکه جلوی درب خانه خود را ببینید، لزومی ندارد چشم خود را به چشمی نزدیک کنید؛ می‌توانید از راه دور با تنظیم مانیتور فضای جلوی درب را به‌صورت دقیق با وضوح بالا مشاهده کنید.

وجود مانیتور با ابعاد ۳ تا ۵ اینچ در چشمی دیجیتال وای فای

نصب آسان

نصب این چشمی بر‌خلاف چشمی‌های دیگر بسیار راحت بوده و شخص بدون هیچ مشکلی می‌تواند به تنهایی آن را نصب کند. البته باید توجه داشته باشید که تمام تجهیزات این چشمی به‌صورت دقیق در جای خود قرار بگیرند؛ چرا‌که ناهماهنگی در یکی از اجزای آن، می‌تواند به‌طور کل عملکرد چشمی را مختل کند.

مدرن با ظاهری شیک و زیبا

در کنار کاربرد‌های مجذوب‌کننده چشمی دیجیتالی، ظاهر آن نیز بسیار زیبا بوده و به لوکس و مجلل بودن خانه شما کمک بسیار زیادی می‌کند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن معیار‌های خود، از میان چشمی‌های دیجیتالی بهترین برند را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از سایت یوکا خریداری کنید. مجموعه یوکا با تجربه چندین ساله‌ای که دارد، محصولات استاندارد و اورجینال را در اختیار مشتری قرار داده و از پشتیبانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

چشمی دیجیتال وا فای مدرن با ظاهری شیک و زیبا

کلام آخر

پیشرفت صنعت و تکنولوژی زندگی بشر را به‌طور باور‌نکردنی متحول کرد؛ بر همین‌اساس خیلی از قابلیت‌‌ها و امکانات به دستگاه‌های قدیمی اضافه شد. در‌واقع، سبک زندگی بشر با انقلابی عظیم همراه شده و وسایل مدرن و پیشرفته‌ای پا به عرصه نهادند.

از میان این وسایل مدرن، چشمی دیجیتال وای فای توانست با قابلیت‌های خود افراد را متحیر و مجذوب کند. این چشمی بسیار کارآمد بوده و خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارد که می‌توان به ضبط فیلم، ثبت عکس، اتصال به اینترنت و وضوح بسیار بالا و با‌کیفیت آن اشاره کرد.

این نوع چشمی بر‌خلاف چشمی‌های قدیمی، تصاویر را با کیفیت بالا در ابعاد ۳ تا ۵ اینچی در مانیتور برای افراد به نمایش می‌گذارد. مجهز‌شدن به وای‌فای در این وسیله سبب شده که افراد به‌راحتی بتوانند به‌وسیله تلفن همراه خود، اتفاقات جلوی درب منزل را در هرجایی که هستند، آنالیز کنند.

خرید قفل دیجیتال یوکا