۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
ارسال رایگان

قیمت قفل الکترونیکی درب

همه ما به صورت ناخودآگاه وقتی به سمت قفسه محصولات یک فروشگاه می رویم و محصول مورد نظرمان را بر می داریم، اولین چیزی که به دنبال آن می گردیم قیمت آن محصول است . و قطعا این نیاز به دنیای آنلاین و دیجیتال هم وارد شده و با ورود به یک فروشگاه آنلاین یا هر سایتی که به صورت تخصصی محصولی خاص را می فروشد دوست داریم قیمت هر محصول را بدانیم و با محصولات دیگر مقایسه کنیم . به عنوان مثال زمانی که مشتری به یک سایت فروش قفل الکترونیکی درب مانند یوکا وارد می شود قطعا دوست دارد در کنار اطلاعات و راهنماهای کاملی که در مورد ویژگی ها و مشخصات هر قفل دریافت میکند، یک لیست کامل و به روز از قیمت دستگیره های الکترونیکی نیز در اختیارش گذاشته شود.

همچنین مشتری ما دوست دارد علاوه بر قیمت دقیق و به روز انواع قفل دیجیتال مانند قیمت قفل اثر انگشتی درب ، قیمت قفل کارتی ، قیمت قفل رمزی ، قیمت قفل تشخیص چهره و …، در مورد سوالات جزئی تر هم پاسخ دقیق و درستی دریافت کند. مثلا می خواهد بداند قیمت قفل تشخیص چهره چه قدر گران تر از قیمت قفل اثر انگشتی درب است ؟ یا برای خرید بهتر و مطمئن تر دوست دارد قیمت انواع قفل دیجیتال برندهای مختلف را با هم مقایسه کند و به صورت دقیق بداند قیمت قفل الکترونیکی سامسونگ ، یوکا ،گیت من ، میلر و … چه تفاوتی با هم دارند ؟

ما به این خواسته بازدید کننده و مخاطب مان احترام می گذاریم و برای پاسخ مناسب به این درخواست مشتریان مان ” لیست قیمت دستگیره های الکترونیکی ” را که یک لیست دقیق و به روز از تمامی محصولات مان هست را آماده کرده ایم و تمام سعی خود را کرده ایم به تمام سوالات شما در مورد قیمت قفل الکترونیکی درب پاسخ بدهیم و مقایسه ای بین قابلیت های هر قفل و قیمت آن داشته باشیم.

برای دریافت ” لیست قیمت دستگیره های الکترونیکی ” می توانید از دو راه اقدام کنید :

۱- دریافت لیست قیمت تلفنی

برای اطلاع از قیمت محصولات به صورت تلفنی در کنار مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش در مورد قابلیت ها و ویژگی های هر کدام از محصولات می توانید از طریق لینک زیر با ما در اتباط باشید.

دریافت لیست قیمت و مشاوره تلفنی

طرح مکالمه رایگان در یوکا :

۱-  با ما تماس بگیرید و یا از طریق ارسال پیامک درخواست جلسه مشاوره خود را ثبت کنید

۳- در کمترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و از ۵ دقیقه تا ۶۰ دقیقه جلسات مشاوره تلفنی رایگان با شما برگزار می کنند

۴- در صورتی که به جلسات مشاوره بیشتری نیاز داشتید می توانید در خواست خود را بعد از اتمام جلسه به صورت پیامکی یا تلفنی ثبت کنید

مشاوره تلفنی با کارشناسان یوکا
مشاوره تلفنی با کارشناسان یوکا

۲- چت آنلاین

با چت آنلاین سریع‌ترین روش ارتباطی با ما را تجربه کنید و سوالات خود را به صورت آنلاین از همکاران ما بپرسید . همچنین در این قسمت می توانید درخواست خود را در خصوص استعلام قیمت ها ثبت کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند .