۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
ارسال رایگان

فرصت های شغلی در نوآوران هوشمند

 

شما هم پویا و با انگیزه هستید ؛ جرات رویا پردازی دارید ، شما هم فکر می کنید می شود دنیا را تغییر داد ؟

سخت کوش هستید و در زمینه‌ های شغلی که پایین تر به آن اشاره کرده ایم دانش و مهارت لازم را دارید ؟

به خانواده بزرگ نوآوران هوشمند بپیوندید.

می توانید با توجه به تخصص و علاقمندی تان ، یکی از فرصت های زیر را انتخاب نمایید :

 

اگربه دنبال رشد و توسعه فردی و جمعی هستید ، اگر پویا و پر انرژی هستید ، اگر رویا پرداز هستید و فکر می کنید می توانید با ایده های خود دنیا را تغییر می دهید ، اگر سخت کوش هستید و هدف های بلند مدت کاری خود را تعیین کرده اید ، اگر دوست دارید در محیط کاری صمیمی و در کنار افراد با انگیزه و متخصص در حوزه کاری خود کار کنید و اگر در زمینه فرصت های شغلی زیر مهارت و دانش لازم را دارید ، می توانید به خانواده نوآوران هوشمند بپیوندید:

 

واحد طراحی و توسعه نرم‌افزار

اگر علاقه مند به برنامه نویسی هستید و ذهن قدرتمند و خلاقی برای طراحی و توسعه نرم افزار دارید و تجربه کاری خوبی هم در این زمینه دارید و دوست دارید در گروهی پرانرژی و خلاق فعالیت کنید،  باید بدانید نوآوران هوشمند در حال جذب چند نیروی متخصص در زمینه برنامه نویسی است . پس فرصت را از دست ندهید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید .

 

واحد فروش و بازاریابی

اگر روابط عمومی بالا و قدرت بیان خوبی دارید و می توانید در هر موردی افراد زیادی را متقاعد و همراه خود کنید . اگر مهارت کافی در مذاکره و فروش و شم تجاری خوبی دارید و همینطور تجربه کافی در زمینه فروش و بازاریابی دارید ، خصوصا در زمینه تجهیزات هوشمند و قفل دیجیتال ، به شما پیشنهاد می کنیم فرصت کار در بین کارشناسان فروش و بازاریابی نوآوران هوشمند را از دست ندهید .

 

واحد وب سایت و گرافیک

اگر ایده های خلاقانه زیاد و ذوق هنری کافی دارید . اگر از انتقال یک پیام از طریق تصویر به مخاطب لذت می برید .اگر در کار با نرم افزارهای گرافیکی تخصص و تجربه لازم را دارید می توانید به جمع گرافیست ها و طراحان نوآوران هوشمند بپیوندید.

 

واحد نصب و پشتیبانی

اگر از حل کردن مشکلات دیگران لذت می برید و صبر و حوصله زیادی در پیگیری مشکلات مشتریان دارید . اگر با تجهیزات دیجیتال از جمله قفل دیجیتال و نصب آنها و یا نرم افزارهای مربوطه آشنایی کافی دارید، همین حالا می توانید به واحد نصب و پشتیبانی نوآوران هوشمند بپیوندید .

واحد تولید محتوا

اگر توانایی و مهارت در کنارهم چیدن کلمات و انتقال مفاهیم به مخاطب را دارید . اگر به کپی رایتینگ و نوشتن محتوای تبلیغاتی و تجاری علاقه دارید . اگر ذهن رویاپردازی دارید و علاقه دارید در کنار گروهی پر انرژی و خلاق کار کنید ، پیشنهاد می کنیم به واحد تولید محتوای نوآوران هوشمند بپیوندید .