انواع قفل الکترونیکی با ویژگی ها و امکانات متنوع در مکان های مختلف کاربرد دارد. به طور کلی برای محافظت از منازل و محیط های کاری و بخصوص برای تامین امنیت محیط هایی که شی ارزشمندی در آن نگهداری می شود می توان از قفل الکترونیکی استفاده نمود.

انواع قفل الکترونیکی

این نوع قفل ها را می توان در چند دسته اصلی قرار داد که در ادامه به توضیح انواع قفل الکترونیکی و کاربرد آن ها می پردازیم.

قفل کارتی

دسته ای از قفل های الکترونیکی موسوم به قفل کارتی در هتل ها و مکان هایی کاربرد دارد که رفت و آمد افراد از طریق کارت کنترل و مدیریت می شود.

حافظه تعبیه شده در این کارت ها اطلاعات لازم برای کنترل تردد را ذخیره می کند و می توان با استفاده از نرم افزارهای مرتبط ، به این اطلاعات دسترسی داشت که علاوه بر امکانات امنیتی که در اختیار شما قرار می دهد امکان مدیریت مهمانان هتل را نیز برای شما فراهم می آورد.

قفل الکترونیکی کمد

یکی دیگر از انواع قفل الکترونیکی که در استخر ها ، باشگاه های ورزشی و مکان هایی کاربرد دارد که افراد از کمدهای موجود استفاده می کنند قفل الکترونیکی کمد است.

قفل الکترونیکی کمد با دسته بندی آنلاین و آفلاین علاوه بر امنیت و راحتی که در باشگاه ها و … برای استفاده از کمدها به مراجعه کنندگان ارائه می دهد امکاناتی نیز برای مدیریت این محیط ها فراهم می کند.

در این محیط ها می توانید دسترسی افراد به کمدها را به طور کامل مدیریت کنید و دیگر دغدغه امنیت وسایل مشتری های خود را نداشته باشید. برای استفاده از قفل الکترونیکی کمد دستبند ، تگ و کارت در اختیار شما قرار می گیرد.

دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال نوع دیگری از قفل های الکترونیکی است که می توان با توجه به قابلیت های کاربردی اش ، آن را در مکان های مختلف از جمله مجتمع های مسکونی ، اداره ها ، شرکت ها ، مجتمع های تفریحی و تجاری و … استفاده نمود.

امکانات این قفل ها روز به روز گسترده تر شده و امنیت ، آسایش و زیبایی را برای محل زندگی یا کار شما فراهم می آورد.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از انواع قفل الکترونیکی به صفحه آن مراجعه نمایید و با مدل های متنوع آن نیز آشنا شوید. می توانید سوالات خود را در بخش پشتیبانی آنلاین بپرسید و پاسخ آن را دریافت نمایید و یا از طریق شماره های مشخص شده با ما در تماس باشید.

همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما و ارائه مشاوره برای انتخاب قفل الکترونیکی مورد نظرتان با توجه به سلیقه و در خواست شما هستیم.