انواع قفل الکترونیکی کمد که آن را با نام قفل استخری یا قفل باشگاهی نیز می شناسید بسیار مورد توجه صاحبان مجموعه های ورزشی و تفریحی می باشد. در این مقاله با ما باشید تا انواع قفل الکترونیکی کمد و قابلیت های آن را بررسی نماییم.

انواع قفل الکترونیکی کمد

انواع قفل الکترونیکی کمد در دو دسته آنلاین و آفلاین ارائه شده است. نرم افزاری که در کنار این قفل ها با آن کار می کنید کنترل کمد را آسان تر کرده است ؛ به این ترتیب که با نوع آنلاین قفل الکترونیکی کمد می توانید از کنترلر مرکزی کمد ها را تحت نظر داشته ، کمد های در حال استفاده را شناسایی نمایید و … .

کاربرد قفل الکترونیکی کمد

مدل های متنوع قفل الکترونیکی کمد مدیریت مشتریان در مجتمع های تفریحی و ورزشی را راحت تر کرده است و امنیت خاطری برای افراد در این مجموعه ها فراهم می آورد.

در محیط های مختلف مانند باشگاه ها ، استخر ها و … افراد برای استفاده از قفل الکترونیکی کمد به اپراتور مراجعه می کنند و یک کارت یا دستبند در اختیار آن ها قرار می گیرد.

علاوه بر کارت و دستبند می توان از رمز نیز برای باز کردن برخی قفل ها استفاده نمود مانند قفل الکترونیکی رمزی کمد استخر و رختکن KS-YC.

کارت یا دستبند قفل الکترونیکی کمد چه کاربردی دارد؟

انواع قفل الکترونیکی کمد با دو فرکانس مختلف ارائه می شود و می توان از طریق یک کارت یا دستبند که با این فرکانس سازگاری دارد و به آن معرفی شده است قفل را باز نمود.

  • دستبند قفل الکترونیکی کمد ضد آب بوده و چنانچه در معرض رطوبت قرار بگیرد مشکلی در استفاده مجدد از آن نخواهید داشت.
  • در صورت مفقود شدن کارت یا دستبند اپراتور می تواند کارت یا دستبند جدیدی برای استفاده از آن کمد به سیستم معرفی نماید و با کارت قبلی دیگر نمی توان درب را باز نمود.
  • برای مدیریت و کنترل راحت تر کمدها یک کارت اصلی در اختیار بخش مدیریت باشگاه یا استخر و … قرار می گیرد که با آن می توان درب تمامی کمدها را باز نمود. این کارت در مواقعی که کارت یا دستبند متعلق به مشتری گم شده باشد نیز کاربرد دارد.

کارت مایفر کلید قفل الکترونیکی کمد

کارت مایفر یکی از ابزارهایی است که به عنوان کلید قفل الکترونیکی کمد مورد استفاده می باشد. از طریق اطلاعات ذخیره شده در حافظه این کارت ها می توان استفاده از کمدها را مدیریت نمود.

مدل‌های متنوع قفل الکترونیکی کمد را در صفحه مربوط به آن مشاهده نمایید. می توانید برای آشنایی بیشتر با این قفل‌ها و امکانات منحصر بفردی که در اختیار شما قرار می‌دهد با ما در تماس باشید و یا از بخش پشتیبانی سوالات خود را بپرسید.

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا