آیا شما هم در مورد باز کردن درب ضد سرقت با کارت اعتباری یا باز کردن قفل با سنجاق یا ترفندهای دیگر چیزی شنیده‌اید؟ من با یک جستجو چند دقیقه ای متوجه شده‌ام که چه قدر راه برای باز کردن قفل درب بدون کلید و حتی باز کردن درب صدسرقت وجود دارد که تا به حال اصلا نشنیده و به آن‌ها فکر نکرده بودم!!

شاید شما هم مانند من بارها تجربه پشت درب ماندن و جا گذاشتن کلید پشت درب یا گم کردن کلیدها را داشته باشید. در این روزهای پرمشغله که همه در حال انجام دادن چند کار به صورت هم‌زمان هستیم و ذهن‌مان درگیر چندین مساله است، این‌که هیچ وقت فراموش نکنیم کلیدها را برداریم و یا آن‌ها را گم نکنیم تقریبا غیرممکن است!

پس راه‌حل چیست؟ چه کار کنیم تا هیچ‌وقت پشت در نمانیم و اگر ماندیم چه راه‌حلی پیش‌روی ما است؟

باز کردن قفل درب بدون کلید

فهرست مطالب

راه حل غیرهوشمندانه برای زمانی که پشت درب می‌مانیم!

تنها راه‌حل ممکن این است که حتی برای یک لحظه رفتن به طبقات دیگر و پرداخت شارژ و کارهایی از این دست، حتما کلیدهای خود را بردارید و درب را ببندید.

چرا که هیچ تضمینی نیست که بلافاصله بعد از رفتن شما، درب خانه به علت جریان هوای داخل راه‌رو و داخل خانه بسته نشود و شما پشت درب نمانید! در این شرایط مجبور می‌شوید ساعت‌ها پشت درب منتظر بمانید تا یکی از افراد خانواده به خانه بازگردند.

همچنین ممکن است مجبور شوید یک کلیدساز بیاورید و قفل درب را تعویض کنید یا در خوش‌بینانه ترین حالت بتوانید با ترفندهایی مانند بازکردن قفل با کارت اعتباری یا سنجاق درب را باز کنید.

آیا شما تا به حال پشت درب مانده‌اید و ترفند باز کردن قفل درب با کارت اعتباری را بلد هستید؟ در مورد راه‌های بازکردن درب بدون کلید چه چیزهایی شنیده‌اید؟

 

ترفند باز کردن قفل درب ضد سرقت با کارت اعتباری

در صورتی که فراموش کرده باشید درب ضد سرقت را قفل کنید و کلیدها را هم در خانه جا گذاشته باشید، می‌توانید مانند دربهای قدیمی و معمولی به کمک کارت عابر بانک کارت تلفن ورق‌های رادیولوژی زبانه درب را حرکت بدهید و درب را باز کنید.

برای اینکار فقط کافی است کارت را از سمت قفل و از لای درب طوری وارد کنید که بالاتر از زبانه قفل قرار بگیرد.

در این زمان باید به صورت همزمان کارت را به سمت پایین بکشید و درب را به سمت داخل فشار بدهید و در این لحظه درب باز میشود و اگر همچنان در حال فشار دادن باشید به داخل آپارتمان پرت میشوید؛ پس بهتر است این کار را احتیاط انجام دهید!

باز کردن قفل درب بدون کلید با کارت

در صورتی‌که شما درب را قفل کرده باشید اما کلید گم شده باشد، کمی کار برایتان سخت‌تر و زمان‌بر خواهد شد، اما بازهم باز کردن درب بدون کلید در این شرایط نشدنی نیست. شاید یک کلید ساز حرفه ای ۳۰ تا ۴۵ دقیقه وقت لازم داشته باشد تا قفل درب ضد سرقت قفل شده را باز کنند. به نظر شما سارقین از این ترفندها اطلاعی ندارند؟!!

 

یک راه حل هوشمندانه برای باز کردن قفل درب بدون کلید!

قفل دیجیتال یک راه حل هوشمندانه برای بازکردن درب بدون کلید

همه ما می‌دانیم که سارقین حرفه‌ای از همه راهکارهایی که ما در شرایط اضطراری برای باز کردن درب استفاده می‌کنیم، مثل زمانی که کلید پشت درب خانه جا مانده است، گم کردن کلیدها یا بسته شدن درب به صورت اتفاقی، باخبر هستند و به راحتی آب خوردن می‌توانند قفل‌های کلیدی و قفل درب ضد سرقت را باز کنند.

پس چه کارکنیم که هم از شر کلیدهای دست و پاگیر خلاص شویم و هم سارقین به راحتی نتوانند قفل درب را باز کنند و به حریم خصوصی ما نفوذ کنند؟

یکی از امن‌ترین راهکارها این است که تصمیمی هوشمندانه بگیریم و چند قدم خودمان را از مهارت‌ها و توانایی سارقین در باز کردن قفل‌ها جلو بیندازیم. فقط در این‌صورت است که می‌توانیم هم کلیدها را دور بریزیم و هم خانه و محل کاری امن داشته باشیم.

نمی دانم تا چه حد با قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی آشنایی دارید؛ اما پیشنهاد هوشمندانه ما این است که یک بار برای همیشه قفل‌های کلیدی را دور بیندازید و یک قفل دیجیتال لوکس، زیبا و امن و قطعا بی‌کلید را روی درب خانه یا محل کارتان نصب کنید.

در بین انواع قفل‌های دیجیتال،  قفل درب اثر انگشتی برای کسانی که معمولا فراموش‌کار و بی‌دقت هستند و همیشه کلید و کارت را جا می‌گذارند و درضمن حوصله کلنجار رفتن با اعداد و ارقام و حفظ کردن آنها را در قفل‌های رمزی ندارند می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

اگر دوست دارید به این راهکار هوشمندانه کمی بیشتر فکر کنید، اولین قدم دیدن نمونه قفل‌های دیجیتال و آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های آن هاست.

نمونه قفل های دیجیتالی که فقط برای شما بدون کلید باز میشوند نه برای سارقین!

خرید قفل یوکا