همواره می‌توان بزرگ‌ترین نقطه برای نصب سیستم‌های نورپردازی درفضای بیرونی را پیش بینی کرد. احتمالا برخی از نقاط دارای تاثیر بیشتری در نورپردازی درختان خواهند داشت. بنابراین بهتر آن است به هنگام انتخاب فضا، گزینشی و با دقت بیشتر رفتار کرد.

در این مقاله به نورپردازی LED در فضای خارجی هتل‌ها می‌پردازیم و مزایای آن را بررسی می‌کنیم؛ با مجله تخصصی یوکا همراه باشید.

فهرست مطالب

نورپردازی LED در فضای خارجی هتل ها

تزئین فضای خارجی با نورپردازی دارای اهداف دیگری نظیر ایمنی، زیبایی شناسی در شیب، خلق فضای دلنشین، کاربردهای تفریحی، ورزشی، اجتماعی و رویدادی است؛ بنابراین زمانی که علاقه‌مند به تزئین محیط از طریق نورپردازی هستید با مزایای حاصل از آن به عنوان بخشی از دکوراسیون روبرو خواهید شد.

تاثیر کیفیت مناسب نورپردازی بر دکوراسیون 

بخش دوم دکوراسیون از طریق نورپردازی بستگی به کیفیت کار شما دارد؛ زمانی که شما قادر به پوشش بخش وسیعی از فضای خارجی هستید اما نورپردازی شما دارای حداکثر کیفیت لازم نیست، تزئینات به احتمال زیاد بی فایده خواهد بود.

از این رو، انتخاب کیفیت سیستم نورپردازی بسیار مهم است. به علاوه یک سیستم با کیفیت می‌تواند سبب افزایش عمر نورپردازی شود .

در حال حاضر، شرکت‌های بزرگ با جست‌و‌جوی گزینه‌های جدید مورد نیاز هتل‌داران، به دنبال کاهش هزینه‌های انرژی و نگه‌داری به میزان هزاران و حتی میلیون‌ها دلار در سال هستند.

از دست ندهید : معتبرترین برندهای کره ای قفل دیجیتال

نورپردازی LED در فضای خارجی هتل ها - تجهیزات هتلی

افزایش نرخ مصرف لامپ های LED و تاثیر آن بر هزینه و انرژی

هتلداران، مدیران هتل‌ها و طراحان سیستم‌های نورپردازی به طور فزاینده‌ای در حال استقبال از فناوری لامپ‌های ال ای دی (LED) هستند. در واقع، طبق گزارش شرکت مشاوره مدیریت جهانی McKinsey & Company، انتظار می‌رود با نورپردازی LED در فضای خارجی هتل‌ها، نرخ مصرف لامپ‌های LED در بخش هتل‌داری تا سال ۲۰۲۰، به میزان ۸۰ درصد افزایش یابد.

اغلب اوقات اتاق‌های هتل، اولین کانون توجه در امر استفاده از سیستم‌های نورپردازی بهینه هستند، اما همان‌طور که صاحبان مکان‌های اقامتی آموخته‌اند، صرفه‌جویی زمانی آغاز می‌شود که روز در آستانه به پایان رسیدن است.

امروزه گزینه ‌ای بی‌شماری برای علامت‌های چراغ‌دار و پارکینگ‌هایی با سیستم‌های LED مخصوص فضای خارجی وجود دارند که می‌توانند هزینه‌های سالانه نورپردازی را به میزان هزاران و یا حتی میلیون‌ها دلار برای یک هتل زنجیره‌ای کاهش دهند.

همچنین بخوانید: آبنماها و خنک کردن فضای داخلی و خارجی هتل

هتل‌داران به دلیل پتانسیل سیستم نورپردازی LED در فضای خارجی هتل‌ها، علاقه‌مند به استفاده از جهت صرفه‌جویی انرژی هستند. در واقع اتصالات جدید خارجی از نوع LED می‌توانند هزینه‌های مربوط به خود را تنها در چند سال باز گردانند.

در این مقاله مقدمه‌ای از نورپردازی LED در فضای خارجی هتل‌ها و مزیت‌هایی که می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی به دنبال داشته باشد پرداختیم. در مقاله‌های بعدی نیز با ما باشید تا گسترده‌تر، این مقوله مهم در هتل‌داری را بررسی نماییم.

تماس با کارشناسان یوکا