برای کسب و کارهایی که از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند، مزیت‌هایی از قبیل صرفه‌جویی در هزینه با جلوگیری از هدر رفت گرما و تبدیل آن به درآمد در قالب فروش افرایشی، وجود دارد. در این مقاله برخی از مزایای درب‌های کشویی اتوماتیک برای ساختمان‌های تجاری را بررسی می‌کنیم.

در حالی‌که درب‌های کشویی اتوماتیک که ممکن است جنبه اشرافی و تزئینی در ساختمان‌های مسکونی داشته باشند، در بناهای تجاری به یک ضرورت تبدیل شده اند.

چه دارای یک خرده فروشی محلی نظیر یک فروشگاه و یا رستوران باشید و یا دارای یک ساختمان به مراتب بزرگ‌تر نظیر هتل و یا بیمارستان، درب‌های کشویی شیشه‌ای تضمین کننده جریان عبور و مرور مشتریان، آن هم بدون زحمت، خواهند بود. از مزایای درب‌های کشویی اتوماتیک چه می دانید؟

ظرافت: درب‌های کشویی به عنوان عنصری از ظرافت، عملکرد و مدرنیته در تجارت هستند. آن‌ها موجب افزوده شدن خاصیت زیبایی به محیط می‌شوند. صفحات شیشه‌ای درخشان از درب‌های اتوماتیک کشویی به طور قطع به مشتریان و بازدیدکنندگان کمک می‌کنند.

دوست دار مشتری: درب‌های شیشه‌ای کشویی، به خصوص به افراد دارای معلولیت‌های جسمی، سال‌خوردگان، والدینی که در حال حمل کودکان خود بر روی دست و یا با کالسکه هستند، مشتریانی که در حال حمل شی‌ای با یک دست و صحبت کردن با تلفن با دست دیگر هستند و افرادی که در حال خروج از ساختمان با چرخ‌های حمل اجناس هستند کمک می‌کند.

دوست‌دار محیط زیست و به صرفه: یک درب قدیمی را تصور کنید که با هل دادن باز می‌شود و پس از ورود و خروج بازدیدکنندگان در طول روز با شدت بسته می‌شود. این درب مزاحمت‌های ناخواسته ایجاد می‌کند و زمانی که درب ساختمان باز رها می‌شود اجازه می‌دهد حجم بالایی از گرد و غبار و هوای سرد وارد محیط شود و بر دمای محل کار تاثیر بگذارد.

درب‌های کشویی به صرفه هستند و موجب کاهش مصرف انرژی می‌شوند. آن‌ها اجازه می‌دهند نور فراوانی به داخل تابیده شود و موجب افزایش میزان نور دهی و صرفه‌جویی در قبض برق می‌شوند.

مزایای درب های کشویی اتوماتیک برای ساختمان های تجاری

با انواع قفل دیجیتال با امکان استفاده در مکان های مختلف تجاری و اداری و ساختمان های مسکونی آشنا شوید.

این درب ها مردم را به داخل تشویق می کنند: باز شدن پی در پی درب‌های کشویی در فروشگاه‌های خرده فروشی، به عابران پیاده این امکان را می‌دهد که نگاهی گذرا به داخل فروشگاه بیاندازند و برای ورود به داخل و پرسیدن پیشنهادهای روزانه ترغیب شوند . گاهی اوقات برخی افرادی که در بیرون منتظر هستند مشتاق می‌شوند برای مدتی به داخل فروشگاه بیایند و چرخی در آن بزنند.

آسودگی برای کالای بزرگ تر: درب‌های کشویی معمولا دارای اندازه دو برابری نسبت به درب‌های ورودی استاندارد هستند. آن‌ها نه تنها ورود کالاهای بزرگ‌تر را به داخل فروشگاه ساده‌تر می کنند، بلکه به مشتریان نیز اجازه می‌دهند اجناس بزرگ‌تر نظیر صندوقچه‌ها ، نیمکت‌ها ، تخت‌خواب و بسیاری اشیا بزرگ دیگر را با خود از فروشگاه خارج کنند.

امنیت و شفافیت: اگرچه شیشه ماده‌ای ترد و شکننده تلقی می‌شود، اما درب‌های شیشه‌ای کشویی خودکار از شیشه‌هایی با مقاومت بالا ساخته شده‌اند که نسبت به درب‌های شیشه‌ای معمولی ۵ برابر سخت‌تر هستند. درب‌های کشویی اتوماتیک شفاف و ایمن هستند.

مزایای درب های کشویی اتوماتیک

از درب‌های اتوماتیک در بسیاری از محیط‌ها استفاده می‌شود . به طور معمول فروشگاه‌های خوار و بار، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با درب‌های اتوماتیک عجین شده‌اند. درب‌های اتوماتیک می‌توانند موجب افزایش آسایش، صرفه جویی در هزینه‌ها و حس بهتری از خدمات مشتری در بسیاری ساختمان‌های دیگر شوند.

  1. برای افرادی با سنین بالاتر : درب‌های خودکار می‌توانند به یک مزیت رقابتی تبدیل شوند . فروشگاه‌های خرده فروشی، سالن‌های سینما و رستوران‌هایی که پذیرای مشتریان با درب‌های خودکار هستند از سوی افراد معلول و دارای تجهیزات حرکتی نظیر واکر و عصا، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند .
  2. برای عبور و مرور بالا : مکان‌های تفریحی ، ساختمان‌های آموزشی و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی که دارای جمعیت بسیار زیاد در ساعات شلوغی هستند، می‌توانند از مزیت درب‌های اتوماتیک به منظور کمک به آمد و شد افراد بهره جویند.
  3. برای فضای محدود : درب‌های اتوماتیک کشویی به مانند درب‌های سنتی نیازی به فضای زیاد برای باز و بسته شدن ندارند. آن‌ها روشی عالی برای به حداکثر رساندن تراکم فضا هستند و در عین حال موجب افزایش راحتی عابران می‌شوند.
  4. برای هزینه‌های کم‌تر در رعایت قانون افراد دارای معلولیت ADA : همواره نصب درب‌های اتوماتیک نسبت به پیاده سازی سایر نیازهای معماری در قانون ADA بهینه‌تر و به صرفه‌تر است . این درب‌ها راه حلی به صرفه به منظور فراهم کردن دسترسی عمومی هستند و در عین حال به افراد سالم نیز اجازه می‌دهند تا از این درب‌ها استفاده کنند .
  5. به منظور صرفه جویی در انرژی : درب‌های خودکار می‌توانند موجب کاهش هدر رفت انرژی شوند و به طور چشمگیری هزینه‌های سرمایش و گرمایش را تنزل بخشند . درب‌های خودکار تنها در زمان نیاز باز و مجددا به سرعت بسته می‌شوند. این امر موجب از میان برداشته شدن پدیده باز ماندن تصادفی درب‌ها و یا بسته نشدن کامل آن‌ها و در نتیجه فرار گرما و یا سرما از داخل محیط منفی می‌شود .

در این مقاله برخی مزایای درب‌های کشویی اتوماتیک را بررسی کردیم. این درب‌ها یکی از انتخاب‌های شما برای سهولت در رفت و آمد افراد در مراکز عمومی به حساب می‌آیند.

چنانچه تمایل دارید با انواع قفل دیجیتالی آشنا شوید از صفحات آن بازدید نمایید و برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا برای ما پیغام بگذارید .

خرید چشمی دیجیتال یوکا