استفاده از یک قفل هوشمند ، به نظر خوب است اما آیا استفاده از این قفل‌ها فوایدی به همراه دارد? آیا از سودمندی قفل هوشمند چیزی می‌دانید؟ ما سناریوهایی را به شما نشان می‌دهیم (که ممکن است تا به حال در مورد آن فکر نکرده باشید) که در آن یک قفل هوشمند واقعاً مفید خواهد بود: 

قفل هوشمند

قفل هوشمند

فهرست مطالب

 زمانی‌که که کلیدهای منزل را فراموش کرده‌اید با خود ببرید:

فراموشی کلید

فراموشی کلید

صبح به دلیل زنگ نخوردن ساعت هشدار خواب می‌مانید، بخاطر همین سعی می‌کنید هر طور شده زودتر به محل کار خود برسید، سریع صبحانه را میل می‌کنید و با عجله از همسرتان خداحافظی کرده و در را روی هم می‌کوبید.

بطرز معجزه آسایی شما به موقع در محل کار خود حاضر می‌شوید و همان لحظه است که می‌فهمید کلیدها را با خود نیاورده‌اید ، از طرفی همسرتان قرار است این هفته برای مسافرت منزل را ترک کند و شما در واقع هیچ راهی برای باز کردن در خانه ندارید. با خود فکر می‌کنید که زندگی روی خوشش را امروز از شما دریغ کرده است!

اینجاست که باید در مورد سودمندی قفل هوشمند تامل کنید.

 دردسر پیدا کردن کلید

فکر کنید که به همراه چندین کیسه خرید سنگین برای این هفته به منزل رسیده‌اید. همچنین ظرف شام که محتوی یک غذای آبکی است و در یک ظرف حلبی می‌باشد و هر لحظه احتمال دارد بریزد را در دست دارید. حالا شما می‌خواهید در خانه را باز کنید و به دنبال کلید هستید.

حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد! کلید شما جایی در ته کیف شما قرار دارد و با سایر وسایل داخل کیف‌تان حتما قاطی شده است. این موقعیت راحتی برای شما نیست و در شرایط آسانی بسر نمی‌برید آیا می‌خواهید با کم احتیاطی همه چیز را برای پیدا کردن کلید درب به هم بریزید؟

درمورد سودمندی قفل هوشمند بدانید.

 دسترسی را بدون هیچ دردسری محدود کنید

محدودیت دسترسی

محدودیت دسترسی

فرض کنید که شما از پارتنر یا هم اتاقی خود اخیرا جدا شده‌اید. در حالیکه وی دسترسی کامل به منزل شما را داشته است، حتما شما نمی‌خواهید دیگر این چنین باشد. ممکن است او قصد جان شما را داشته باشد، آنوقت چه می‌شود؟ پس اینجا لازم است از او کلیدهایتان را پس بگیرید. اما با داشتن قفل‌های هوشمند تنها فعال کردن پین کد همه چیز را طبق میل شما تغییر می‌دهد.

با سودمندی قفل هوشمند آشنا شوید .

 حالتی دیگر از نکته شماره ۳

شاید شما مادر شوهری تمام عیاری داشته باشید که هیچ مشکلی با او ندارید. او همیشه شما را در کارهای منزل کمک میکند ولی در واقع شما و همسرتان حتما به حریم شخصی خود در ساعاتی لازم دارید. مشکلی که وجود دارد این است که نمی‌دانید چطور بدون ناراحت کردن وی این مسئله را با او در میان بگذارید. با قفل هوشمند می‌توانید به او در ساعات خاصی با استفاده از پین کد این مشکل را حل کنید.

از سودمندی قفل هوشمند کمک بگیرید.

اجازه دسترسی به دیگران زمانی که شما خانه نیستید.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

تصور کنید که شما به تعطیلات دو هفته‌ای نیاز دارید و واقعا در این مورد هیجان زده‌اید، اما مدام نگران گربه خانگی‌تان هستید. هرچند گربه شما می‌تواند از خود مراقبت کند اما نیاز به غذا و نظافت دارد.

مطمنا هیچکس آنقدر مهربان نیست که از او برای دوهفته مراقبت کند، اما شما می‌توانید با استخدام یک پرستار خیال‌تان را از بابت نگه‌داری گربه خانگی خود راحت کنید. حتما مایل نیستید که کلیدهای‌تان را در دسترس او قرار دهید اما با دادن یک پین کد که تنها برای دو هفته معتبر است ، مشکل شما حل خواهد شد.

 اجازه ورود به پستچی

شما نمی‌توانید از خریدن وسایل انلاین در طول تخفیفات، برای مثال خرید یک ربات جاروبرقی ، مقاومت کنید. تحویل تنها در روز و زمانی است که شما در دفتر کارتان هستید, اما نمی‌خواهید که بسته را  در دفتر خود تحویل بگیرید. می‌توانید با دادن یک پین کد به پستچی به او اجازه ورودموقت به منزل بدهید.

 مهمانان خود را به چالش پازل داوینچی دعوت کنید

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

زندگی کوتاه‌تر از آن است که خسته کننده باشد. یک مهمانی ترتیب دهید _ مهمانی کد داوینچی _ و به مهمانان‌تان یک پازل بدهید. آن‌ها با حل کردن پین کد ۸ رقمی می‌توانند به منزل وارد شوند و اگر نتوانند این مرحله از قفل هوشمند را رد کنند پس نمی‌توانند در مهمانی شرکت کنند.

سودمندی قفل هوشمند را به چالش بکشید .

زمان خود را با دادن دسترسی به نظافتچی به بهترین شکل استفاده کنید

به فرض شما یک نظافتچی دارید که هفته‌ای یک‌بار طی چهار ساعت منزل شما را نظافت می‌کند. اما زمان برای شما مهم است و مسلما نمی‌خواهید این چهار ساعت را منتظر تمام شدن وظایف او باشید. تنها با برنامه‌ریزی یک پین کد معتبر چهار ساعته برای نظافتچی خود می‌توانید این ساعات را با دوستان و خانواده خود خوش بگذرانید.

 بازسازی صحنه‌ای از فیلم درام کره‌ای ، عشق من از ستاره‌ای دیگر

بله،این همان فیلمی‌است که در آن بازیگر نقش زن بجای باز کردن در خود در همسایه را باز می‌‍کند. چه کسی می‌داند شاید یک قفل هوشمند کلید در قلب دختر و پسری باشد. حداقل اینجا شما چیزی مشترک برای حرف زدین خواهید داشت.

 با تکنولوژی پز دهید!

قفل هوشمند

قفل هوشمند

تکنولوژی در حال تغییر دادن روش زندگی کردن ماست و ما دقیقا در معرض این تغییر هستیم. با کنترل کردن دسترسی به منزلتان تنها از طریق فغل اثر انگشتی درب و یک اپلیکیشن تلفن همراه میتوانید معرکه ترین صاحبخانه ی بلوک خود باشید.

خرید قفل دیجیتال یوکا