فهرست مطالب

آنچه که باید درباره سیستم اتوماسیون خانه خود بدانید

 

فناوری هر چند وقت یکبار مرتبا پیشرفت می‌کند و شما باید برای انجام کارهایی مثل، پارک کردن ماشین، قفل کردن در اتاق و… به فکر یک سیستم اتوماسیون خانه باشید. زمانی که یک خانه هوشمند تمام اتوماتیک دارید ممکن است دیگر به فعالیت فیزیکی وابسته نباشید. با این حال، پیش از اتوماتیک کردن خانه باید مسائل مشخصی را بدانید.

خانه خود را با استفاده از اثر انگشت کنترل کنید

قفل هوشمند

قفل هوشمند

تلفن همراه شما می‌تواند به عنوان یک ریموت، گوشه و کنار خانه را کنترل کند. با استفاده از موبایل می‌توانید به سیستم اتوماسیون خانه متصل شده و خانه را زیر نظر گرفته و آن را از حمله سارقین امن نگه‌دارید. با استفاده از کنترل از راه دور، به راحتی می‌توانید به اینکه چه کسی می‌تواند وارد خانه شده و چه کسی نمی‌تواند، دسترسی داشته باشید. پیشرفت فنی گجت‌ها می‌تواند زندگی در خانه را راحت و امن کند.

 

یخچال خود را کنترل کنید

 

شما می‌توانید از سیستم هوشمند اتوماسیون خانگی برای کنترل نگهداری و عیب یابی و تمیز بودن یخچال استفاده کنید. اگر به دلیل فشار کاری فرصت تمیز کرده یخچال را نداشته‌اید، خودنگهدارنده تعبیه شده در یخچال به شما اعلام می‌کند که وقت تمیزکاری است. بهترین بخش اتوماسیون خانگی این است که یخچال اتوماتیک به شما اطلاعاتی درباره محتویات موجود می‌دهد. مثلا کمبود تخم مرغ یا سایر مواد غذایی را به شما اعلام می‌کند. به این صورت زندگی شما در خانه قابل کنترل می‌شود.

 

کنترل کامل روی در و پنچره‌ها

 

قفل هوشمند و امنیت

قفل هوشمند و امنیت

با استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی می‌توانید پنجره‌ها، درهای پارکینگ و درهای ورودی خانه را بی دردسر تنظیم کرده و از آن‌ها استفاده کنید. فقط با فشردن یک دکمه روی کنترل ریموت، می‌‌توانید نظم و امنیت را در خانه برقرار و حفظ کنید. یکی از ویژگی‌های یک خانه تمام اتوماتیک این است که با دستور شما، قهوه ساز، وان حمام، سیستم‌های آبپاش و… به درستی کار می‌کنند.

 

وقت تلف نمی‌شود

کار کردن دستی با وان حمام، درهای اصلی خانه و… کار بسیار خسته کننده‌ای است. کار کردن با دستگاه‌ها به صورت دستی زمان زیادی می‌برد و گاهی ممکن است در نگهداری از وسایل خانه کم کاری کنید. اگر زمان کافی صرف نگهداری از وسایل خانه نکنید، ممکن است مجبور به رفع مشکلات وسایل شده یا آن‌ها را جایگزین کنید. فقط با تبدیل سبک خانه از دستی به اتوماتیک در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

 

مزایای داشتن یک ماشین لباسشویی اتوماتیک

شستن لباس‌ها به صورت دستی و بدون استفاده از کنترل از راه دور یک کار وقت گیر است. ماشین لباسشویی که با ریموت کار می‌کند، تمام لباس‌ها را با توجه به نوع پارچه و میزان آلودگی موجود در لباس شستشو می‌دهد. همچنین می توانید سرعت ماشین لباسشویی و مکانیزم خشک کردن آن را کنترل کنید و به این ترتیب، روش شستن لباس در ماشین لباسشویی یکپارچه می‌شود.

 

الکتریسیته و HAVC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع)

 

افرادی که به عملکرد فیزیکی وابسته‌اند همیشه در حال سروکله زدن برای کنترل برق و گرمایش و سرمایش و تهویه هستند. آ‌ن‌ها با استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی می‌توانند جریان برق اتاق ها و گوشه و کنار خانه را کنترل کنند. اگر فردی که به اعتقاد به انجام کار دستی دارد از سیستم اتوماسیون استفاده نکنده برای انجام این کارها به دیگران نیازمند می‌شود.

 

خانه خود را امن کنید

بدون اتوماسیون خانه نمی‌توانید آن را امن کنید. سیم کشی گوشه و کنار محل زندگی شما برای سیستم اتوماسیون خانگی می‌تواند در آینده از خانه شما محافظت کنید. اگر هر شخص غریبه‌ای در خانه بایستد، چراغ‌ها به طور اتوماتیک روشن می‌شوند و شما می‌توانید بفهمید چه کسی در غیاب شما به خانه آمده است. اگر از یک سیستم اتوماسیون خانگی استفاده کنید با ورود به اتاق خواب خود، کولر یا بخاری روشن می‌شود. اگر فراموش کنید که در را به صورت دستی قفل کنید، در نهایت ممکن است به دردسر بیافتید. با این وجود، قفل‌ هوشمنددرب  وسایل ارزشمند شما را حفظ کرده و خانه‌تان را همیشه ایمن نگه می‌دارد.

 

اهمیت یک نرم‌افزار

می‌توانید با نصب برخی از نرم‌افزارهای پیشرفته روی موبایل، بر روی همه فعالیت‌های خانه خود از دور کنترل و نظارت کنید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اتوماسیون خانه می‌توانید با متخصصان صحبت کنید. در هر زمان دسترسی به خانه از طریق یک اپلیکیشن بسیار راحت است.

امنیت را از درب منزل خودتان با خرید قفل اثر انگشتی شروع کنید

خرید قفل دیجیتال یوکا