کجارو اخیرا در مقاله‌ای به بایدها و نبایدهای شبکه‌های اجتماعی در سفر پرداخته و توصیه‌هایی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف چون اینستاگرام ارائه داده است. ما نیز در این مقاله از نگاهی دیگر و با تمرکز بر جنبه امنیتی فعالیت شما در مدت سفر برخی از این بایدها و نبایدها را بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اگر شما هم به هنگام سفر لحظات بیادماندنی‌تان را از دریچه دوربین‌های عکاسی یا موبایل ثبت می‌کنید و بلافاصله آن را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، خاطرات سفر خود را با هشتک‌ها نشانه گذاری می‌کنید و اگر در طول سفر در اینستاگرام حضوری فعال دارید تا انتها با ما باشید .

بایدها و نبایدهای شبکه های اجتماعی در هنگام سفر

تا چند سال اخیر پس از بازگشت از سفر خاطرات بسیاری برای تعریف کردن برای دوستان و آشنایان داشتیم و با تعدادی عکس و بیان خاطرات، سفر خود را مرور می‌کردیم. اما امروزه عکس‌ها به صورت لحظه‌ای ثبت و منتشر می‌شوند و پیش از آن که از سفر بازگردیم دوستان ما سفرمان را مرور کرده‌اند.

نکته‌ای که در این میان مهم است توجه به کیفیت تصاویر و ثبت لحظات بیادماندنی و دیدنی است. اگر به جای لذت بردن از سفر، گزارش لحظه‌ای از آن منتشر کنیم نه تنها دوستان خود را خسته کرده‌ایم و با ارائه عکس‌هایی که سوژه تکراری دارند احتمالا آن‌ها از دنبال کردن ادامه ماجرا صرف نظر می‌کنند بلکه امنیت خود را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهیم؛ چه در سفر و موقعیت فعلی و چه امنیت خانه.

البته توصیه می کنیم شما نیز با تکنولوژی روز همراه شوید و با انتخاب یکی از انواع قفل دیجیتال ، علاوه بر امکانات و قابلیت‌های آن که می‌تواند ورودی خانه شما را شیک و مدرن سازد از امنیت آن نیز بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر در مورد قفل دیجیتال را در صفحه ای که به آن اختصاص داده ایم دنبال کنید؛ تا به ادامه بایدها و نبایدهای شبکه های اجتماعی در سفر بپردازیم.

باید ها و نباید های شبکه های اجتماعی

با انتخاب مناظر چشم‌نواز نیاز شما به استفاده از فیلترهای عکاسی کمتر می‌شود؛ در این صورت نه تنها عکس‌های با کیفیت بیشتر و واقعی‌تر دارید بلکه در تعداد عکس‌ها نیز زیاده روی نکرده‌اید.

با اندکی گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام با سوژه‌های تکراری آشنا می‌شوید؛ همان سوژه‌هایی که دیگر شما نباید در عکس‌هایتان به سراغ آن‌ها بروید.

تا حد امکان از لحظات سفر خود لذت ببرید و وقت خود را در سوشال‌ها نگذرانید؛ پس از سفر هم می‌توانید عکس‌های خود را منتشر کنید.

با کاربرد درست هشتگ‌ها آشنایی دارید ؟ جز در موارد ضروری از هشتگ‌ها استفاده نکنید زیرا به‌هرحال دوستان شما عکس‌هایتان رو می‌بینند. بهتر است به جای استفاده از هشتگ از تگ‌های مکان مورد نظر استفاده کنید تا افراد علاقه‌مند بتوانند بیشتر با آن محیط آشنا شوند.

می‌توانید از طریق همین عکس‌ها فرهنگ و آداب و رسوم مقصد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با اطلاعات مفیدی که ارائه می‌دهید مشوق آن‌ها برای سفر به آن مقصد باشید.

در این مقاله برخی از نکات و بایدها و نبایدهای شبکه‌های اجتماعی در سفر را بررسی کردیم؛ توصیه‌هایی که رعایت آن‌ها می‌تواند به ما کمک کند با کیفیت بیشتری از لحظات خود لذت ببریم.

برای آشنایی بیشتر با قفل دیجیتالی و قابلیت‌ها و کاربردهایش به صفحه آن سر بزنید، با ما در تماس باشید یا برایمان پیغام بگذارید؛ در اولین فرصت پاسخ‌گوی شما خواهیم بود.

برگرفته از کجارو

تماس با کارشناسان یوکا