زمانی که پول هنگفتی را صرف اقامت در یک هتل لوکس و مجلل می کنید، انتظارات تان از آن اقامت گاه بالا می رود.

امروزه گرایش زیادی به سمت سالن های ورزشی لوکس و مجلل در هتل ها به وجود آمده است؛ سالن های ورزشی مجهز به وزنه های سنگین برای به چالش کشیدن توان و قدرت شما و استخرهای شنایی در حد و اندازه ورزشکاران المپیکی، از همین روی بهترین سالن های ورزشی که تناسب اندام را تضمین می کنند و مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی را در ادامه معرفی می کنیم.

مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی

دالاس

باشگاه Veranadah هتل هیلتون آناتولی

باشگاه وراندای هتل هیلتون آناتولی که در دو مایلی مرکز شهر دالاس واقع شده، درون یک پارک تقریبا سه هکتاری جا خوش کرده است. این سالن ورزشی دارای زمین های تنیس، راکت بال، اسکواش، باشگاه بوکس، سالن دوچرخه ثابت و یک سالن بدن سازی کاملا مجهز است.

مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی - قفل الکترونیکی کمد

هوستون

باشگاه هتل Houstonian

هتل Hostonian هر ساله میزبان ورزشکاران فوتبال آمریکایی است که در آن جا به تمرین می پردازند. در این هتل بیش از ۳۰۰ دستگاه ورزشی هوازی و بدن سازی، ۳۵ مربی خصوصی، پیست دو و میدانی سرپوشیده، زمین تنیس و استخر وجود دارد. شما کمتر باشگاهی را پیدا می کنید که بتواند با باشگاه ورزشی هتل Houstonian رقابت کند.

پیشنهاد ویژه : راهنمای خرید قفل استخری و مقایسه انواع قفل کمد الکترونیکی

لاس وگاس

هتل Venetian

یک دیوار سنگ نوردی حدودا ۱۲ متری در قلب باشگاه Canyon Ranch که ۱۲۵۰۰ متر مساحت دارد، درون هتل  Venetian قد علم کرده است.

صدها دستگاه ورزشی در سالن بدن سازی به طور منظم قرار گرفته اند. اگر نیاز به کمک داشتید می توانید از یک مربی حرفه ای کمک بگیرید. جلسات تمرینی ۵۰ دقیقه ای خصوصی، آنالیز ترکیب بدن، ارزیابی اساسی تناسب اندام  و تمرینات سفارشی نیز از سوی هتل ارائه می‌شوند.

مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی - قفل الکترونیکی کمد

شیکاگو

هتل Radisson Blu

هتل Radisson Blu که یکی از جدیدترین هتل های شیکاگو تلقی می شود، دارای یک باشگاه حدودا ۷۵۰ متر مربعی به همراه یک استخر شنای سر پوشیده ۲۵ متری، زمین بسکتبال و پیست دو میدانی حدودا ۲۴۰۰ متری است. در باشگاه هتل  Radisson تعدادی مربی شخصی نیز مشغول به کارند که می توان با تعیین وقت قبلی، آن ها را رزرو کرد.

میامی

هتل Canyon Ranch

نمای تمام قد اقیانوس شاید چشمگیرترین مزیت باشگاه ورزشی هتل Canyon Ranch باشد، اما این تنها جاذبه ای نیست که در این هتل وجود دارد. به طور مثال ، کلیدهای اتاق ها دارای میکرو چیپ هایی هستند که تمرینات شما را ثبت می کنند و با توجه به سابقه تمرینی‌تان، برنامه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

سان فرانسیسکو

هتل Four Seasons

هتل Four Seasons سان فرانسیسکو دارای یک باشگاه ورزشی ۱۲ هزار متری فوق العاده به همراه استخر شنای المپیکی، ۲۵ تردمیل، ۱۱ دوچرخه، ۱۶ دستگاه الپتیکال و نزدیک به ۱۲ دستگاه پله نوردی است. پس از یک تمرین سخت نیز می توان در سونا یا اتاق بخار استراحت کرد، تمرین با مربیان شخصی حاضر در باشگاه نیز امکان پذیر است.

در این مقاله تعدادی از مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی را معرفی کردیم ؛ در مقالات بعدی نیز با ما باشید تا این لیست را تکمیل کنیم .

اگر شما هم صاحب یکی از باشگاه های ورزشی هستید که مایلید بهترین امکانات را در مجموعه خود ارائه دهید از صفحه قفل الکترونیکی کمد بازدید نمایید تا با انواع قفل باشگاهی آشنا شوید و برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا برایمان پیغام بگذارید تا با شما تماس بگیریم .

خرید چشمی دیجیتال یوکا