در مقاله قبلی با عنوان « مجلل ترین سالن های ورزشی هتلی » برخی هتل های دنیا که به سالن های ورزشی لوکس مجهز شده اند را معرفی کردیم که می توانید با جستجوی نام هر یک اطلاعات بیشتری در موردشان بدست آورده و در طراحی و معماری و مجهز نمودن مجموعه ورزشی خود از آن ها ایده بگیرید . در این مقاله نیز به تعدادی از سالن های ورزشی در لوکس ترین هتل ها می پردازیم . این نمونه ها می توانند قدرت خلاقیت شما را بهبود بخشیده و به شما در ارائه خدماتی برتر با جذب مشتریان بیشتر یاری رسانند . چرا سالن های ورزشی در لوکس ترین هتل ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند ؟

اهمیت ویژه سالن های ورزشی در لوکس ترین هتل ها

لس آنجلس

هتل Los Angeles Athletic club

این مجموعه هتل ، اسپا و باشگاه ورزشی که در سال ۱۸۸۰ تاسیس شده ، دارای دو استخر شنای سرپوشیده ۲۲ متری است . هم چنین ، یک زمین بسکتبال با اندازه واقعی ، انواع دستگاه های بدنسازی و حتی رویدادهایی هالیوودی مانند بازی وسطی در این مجموعه وجود دارند .

میامی

هتل Perry south Beach

باشگاه ورزشی و اسپای هتل  Perry south Beachکه توسط دیوید بارتون طراحی شده ، دارای ۳۹۰۰ متر مربع فضا به همراه امکانات فراوان است . دو طبقه دستگاه ها ی ورزشی هوازی ، چندین ردیف وزنه و دمبل ، یک استخر شنا و یک سالن بزرگ یوگا از جمله امکانات این باشگاه ورزشی هستند . باشگاه ورزشی perry کلاس های خصوصی یوگا ، بوکس و دوچرخه سواری نیز ارائه می دهد .

پیشنهاد ویژه : راهنمای خرید قفل استخری و مقایسه انواع قفل کمد الکترونیکی

نیویورک

هتل The Mark

بیشتر هتل های منهتن تا آن جا که می توانند تجهیزات حجیم را در فضایی محدود جا می دهند . هتل The Mark رویکردی هوشمندانه تر دارد . مهمانان این هتل به جای استفاده از تردمیل و چند دمبل و وزنه ، می توانند از تمرینات خصوصی تک نفره ای بهره ببرند که توسط حرفه ای های کیک بوکسینگ و هنرهای رزمی ترکیبی ، ارائه می شوند . سالن ۱۳۰ متر مربعی به مهمانان امکان می دهد هنگام تمرین فنون کیک بوکسینگ و جوجیتسوی برزیلی سنتی کالری فراوانی بسوزانند .

اهمیت ویژه سالن های ورزشی در لوکس ترین هتل های دنیا

همچنین بخوانید : به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات هتلی هوشمند

نیویورک

هتل The W

یافتن یک باشگاه ورزشی هتلی فاخر در قلب Midtown  همواره کار آسانی نیست و یافتن باشگاه هایی که دارای تردمیل های  Precor ،  دستگاه های الپتیکال Cybex ،  دستگاه های پله (Stairmasters) باشد ، تقریبا غیر مممکن است مگر این که در هتل W اتاق گرفته باشید . دارای چند دستگاه دوچرخه ثابت و هم چنین دمبل و وزنه به همراه کیسه بوکس سنگین است . در طول هفته کلاس های کیک بوکسینگ اراده می دهد .

نیواورلئان

باشگاه Health Club هیلتون

سالن ورزشی هتل هیلتون نیواورلئان  فضایی بیش از ۹۳۰۰ متر مربع را به دمبل ها ، وزنه ها ، دستگاه های الپتیکال ، تردمیل و دستگاه های Precor/ Nautilus اختصاص داده است . از این گذشته ، اگر به دنبال بدن سازی نباشید ، می توانید به سراغ هفت زمین تنیس ، سه زمین راکت بالا ، سه زمین اسکواش ، به همراه زمین گلف و بسکتبال و والیبال و حتی سونا و ماساژ بروید .

اورلاندو

هتل Peabody Orlando

سالن ورزشی Peabody که پس از بازسازی ۴۵۰ میلیون دلاری هتل ، شکل جدیدی به خود گرفته ، شامل ۳۵ دستگاه ورزشی هوازی مجهز به مانیتور (دستگاه الپتیکال ، تردمیل و دوچرخه) است . سالن ورزشی ۷۵۰ متر مربعی دارای یک فضای بزرگ برای تمرینات گروهی ، یک اتاق ۴۷ مترمربعی برای دوچرخه ثابت و بیش از ۵۰ دستگاه بدنسازی CybexEagle است . دقیقا در مجاورت Peabofy نیز یک اسپا وجود دارد که آب درمانی و ماساژ درمانی آن معروف است .

در این مقاله تعدادی سالن های ورزشی در لوکس ترین هتل های دنیا معرفی شد . چنانچه مایلید مجموعه ورزشی خود را به قفل الکترونیکی کمد مجهز نمایید با ما در تماس باشید یا برایمان پیغام بگذارید تا با شما تماس بگیریم .

yuccahq-telegram