رضایت مندی و احساس مثبت هر مهمان از هتلی که در آن اقامت دارد تاثیر بسزایی در انتخاب هتل و محل اقامت خود در سفرهای بعدی وی و پیشنهاد آن به دیگران خواهد داشت. در این مقاله به توصیه هایی برای ارائه خدماتی برتر و جلب رضایت مهمانان هتل در مدت اقامت شان می پردازیم.

راهکارهای جلب رضایت مهمانان هتل

یکی از ویژگی های مهم مورد توجه مهمانان هتل علاوه بر ظاهر زیبا ، تمیز و مرتب بودن فضای داخلی هتل و محوطه آن است؛ به خصوص بخش هایی که بیشتر از آن استفاده می شود مانند تخت خواب ، حمام و … که رسیدگی به این مورد بر عهده بخش خانه داری هتل می باشد.
نکته ی دیگری که در جلب رضایت مهمانان هتل نقش مهمی ایفا می کند فراهم بودن وسایل پذیرایی و رفاهی آن ها مطابق با آنچه پیش از ورود به هتل ارائه شده است.
استفاده از یخچال مینی بار هتلی در هر اتاق کار شما را برای ارائه خدمات به مهمانان راحت کرده است.
به تجهیزات مورد نیاز برای جلساتی که در سالن کنفرانس یا سالن های پذیرایی هتل برگزار می شود توجه داشته باشید. از درست بودن میکروفون ، سیستم صوتی و نور سالن پیش از شروع مراسم مطمئن شوید.
در این مراسم ها مکانی برای وسیله های اضافی مهمانان در نظر بگیرید؛ کیف ، هدایایی که با خود به همراه دارند و …
کمک به مهمانان برای حمل وسایل شان و تامین مکانی امن برای نگهداری آن حس خوبی به مهمان القا کرده و رضایت وی را به دنبال خواهد داشت.
حفظ امنیت مهمان در مدت اقامت وی در هتل مهم ترین مسئله ایست که لازم است مدیران و پرسنل هر هتل به آن توجه داشته باشند. تجهیزات هتلی امن مانند قفل کارتی ، سیف باکس و … در این مهم به کمک شما می آید.
مهمانان را در جریان بخش هایی که تنها پرسنل هتل اجازه ورود به آن دارند بگذارید و کافی شاپ ، رستوران و دیگر مکان هایی که برای ارائه خدمات به مهمان در نظر گرفته شده را نیز به آن ها معرفی کنید؛ توجه به این نکات به راحتی سبب می شود مهمانان از حضور در هتل شما حس بهتری داشته باشند.
در مقاله بعدی به نکات دیگری برای جلب رضایت مهمان در هتل اشاره می کنیم.

تماس با مشاورین یوکا