امنیت خانه های نوساز و جدید یک ضرورت اجتناب ناپذیر است! در این مرحله، شما همچنین کاملاً آگاه هستید که این یک سرمایه گذاری بزرگ می‌باشد. صاحبخانه بودن با مسئولیت زیادی همراه است و به عهده گرفتن این نقش جدید می‌تواند استرس زا باشد.

هر صاحب خانه جدیدی، برخی از نگرانی‌ها را با خود به همراه دارد. یکی از نگرانی‌های اصلی این است که چگونه از خانه جدید و خانواده خود محافظت کنید.

امروزه، آمار سرقت نشان دهنده نیاز به هوشیاری در مورد امنیت خانه‌های مسکونی است و با وجود تعداد سرسام آور محصولات امنیتی خانه که در بازار موجود هستند، تصمیم گیری در مورد چگونگی امنیت بهتر اموال خود می‌تواند یک روندی طاقت فرسا باشد؛ با یوکا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین نکات مربوط به امنیت خانه های نوساز

ما در مورد چگونگی محافظت از یک خانه جدید چند توصیه برای خریداران خانه ارائه داده ایم:

قفل را روی پنجره نصب کنید

قفل پنجره معمولاً در اولویت بالای لیست یک صاحبخانه جدید نیست. اما پنجره‌ها نقاط دسترسی قابل توجهی در ساختمان هستند. تأمین کننده امنیت پنجره و درب باید بتواند مجموعه ای از قفل‌هایی با امنیت بالا که با سبک لوازم نصب شده در خانه جدید همسویی دارند را  ارائه دهند. همچنین گزینه‌های زیادی برای قفل‌های پنجره بعد از بازار برای کمک به شما وجود دارند. باید در هنگام باز شدن پنجره‌ها، صفحه‌های پنجره امنیتی و سنسورهای الکترونیکی را که می‌توانند با زنگ خطر یا از طریق یک سیستم امنیتی خانه بی سیم به شما هشدار دهند، اضافه کنید.

امنیت بیشتر با قفل پنجره

قفل‌های درهای کشویی را ارتقاء دهید

قفل‌های کارخانه روی اسلایدرها بسیار ضعیف نصب می‌شوند. به علاوه، می‌توان این درها را از خارج جدا کرد. برای جلوگیری از شکسته شدن سیستم، توصیه می‌کنیم که یک سیستم قفل دو پیچ را بر روی درهای شیشه ای کشویی نصب کنید یا قفل را با قفل کمکی و صفحه دیلمی تقویت کنید. افزودن دستگاه‌های ضد بالابری که درب کشویی را به قسمت ثابت درب محکم می‌کند، اضافه کنید. این امر باعث می‌شود درب نتواند بلند شود، زیرا درب کشویی در دو مکان جداگانه محکم شده است.

پارکینگ را ایمن کنید

درب‌های پارکینگ به امنیت خانه های نوساز کمک می‌کند. از آنجا که اغلب صاحبان خانه از آن‌ها غافل می‌شوند، اما پارکینگ‌ها بیشتر در معرض سرقت قرار دارند و اغلب راه ساده ای را برای دسترسی سارقین به سایر قسمت‌های خانه فراهم می‌کنند.

در حقیقت، پلیس محلی به ساکنان توصیه می‌کند که اپراتورهای درب پارکینگ از راه دور را در اتومبیل‌های خود که در خارج از خانه پارک شده است، ترک نکنند. بهتر است که به درب‌های بالای سقف و درب‌های پارکینگ، قفل ددبولت اضافی ایجاد کنید یا یکی از قفل‌های هوشمند درب پارکینگی که اکنون در بازار موجود است را در نظر بگیرید.

از گاوصندوق با کیفیت استفاده کنید

گاوصندوق‌ها می‌توانند نجات دهنده واقعی باشند. صاحبان خانه‌های جدید باید در نظر داشته باشند که نسخه اصلی اسناد مهمی مانند بیمه نامه، حساب‌های مالی، اسناد حقوقی، گذرنامه، شناسنامه و کارت‌های تأمین اجتماعی را در گاوصندوق نگهداری کنند که در صورت سرقت یا آتش سوزی از آن‌ها محافظت شود. این همچنین می‌تواند مکانی امن برای ذخیره میراث خانوادگی، جواهرات و اشیای قیمتی باشد.

امنیت با گاوصندوق های دیجیتال

از روشنایی استفاده کنید

در هنگام کار برای دسترسی به افراد متجاوز به خانه، پوشش تاریکی که آن‌ها به دنبالش هستند را ایجاد نکنید. نصب چراغ در اطراف ملک به ایجاد محیطی برای جلوگیری از سارقین کمک می‌کند. در شب می‌توان از نورافکن برای روشنایی پشت و کناره خانه استفاده کرد. هنگامی که با سنسورهای فعال شده ای در حین حرکت جفت شوند، این می‌تواند یک تعجب ناخواسته برای متجاوزان بالقوه باشد و همچنین می‌تواند مصرف انرژی را برای تأمین انرژی چراغ‌های بیرونی کاهش دهد.

محوطه سازی را مرتب نگه دارید

به همین ترتیب، حفظ حیاط تمیز و پاکسازی بوته‌ها و پرچین‌های اطراف خانه می‌تواند به بازدارندگی مجرمان کمک کند. قطع درختان و مرتب سازی فضای سبز اطراف درها و پنجره‌ها به از بین بردن مکان‌هایی که ممکن است سارقین هنگام ورود به خانه در آنجا پنهان شوند، کمک می‌کند.

به برنامه دیده بان محله بپیوندید

بسیاری از مناطق مسکونی دارای گروه‌های تماشای محله هستند. هدف این است که به عنوان یک جامعه محلی برای افزایش ایمنی همکاری کنیم. با هشدار به همسایگان در مورد تهدیدهای منطقه و گزارش فعالیت مشکوک به پلیس، این نوع تلاش‌ها می‌توانند در کاهش جرم موثر باشند. آن‌ها همچنین به ایجاد روابط مستحکم در بین همسایگان و احساس اجتماع قوی تر کمک می‌کنند.

سیستم هشدار دریافت کنید

قبل از اینکه به خانه خود بروید، آن را به یک سیستم هشدار و نظارت بر امنیت خانه مجهز کنید. این امر به عنوان یک عامل بازدارنده برای فعالیت‌های جنایی عمل کرده، به جلوگیری از سرقت کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که مقامات در صورت تهدید امنیتی سریع پاسخ می‌دهند. علاوه بر سرویس‌های محبوب امنیت خانه، اخیراً بسیاری از صاحبان خانه‌ها سیستم‌های امنیتی که توسط فرد انجام می‌شود را انتخاب می‌کنند.

سیستم‌های هوشمند خانگی خودکار صوتی را می‌توان با دستگاه‌های امنیتی ادغام کرد. به عنوان مثال، Alexa Guard و Google Nest دارای سنسورهای امنیتی هستند که حرکت، باز شدن درها و پنجره‌ها و حتی صدای شکستن شیشه را تشخیص می‌دهند.

یک دوربین هوشمند Doorbell اضافه کنید

زنگ درهای ویدئویی می‌توانند تقریباً در هر سیستم خانه ای هوشمندی ادغام شوند. آن‌ها از نظر دلسرد کردن سارقان بالقوه و ضبط فعالیت در نزدیکی خانه، امنیت بیشتری دارند. ضبط ویدئو می‌تواند برای بازیابی وسایل سرقت شده، پیگرد قانونی جرم یا جبران هزینه‌ها از طریق بیمه بعد از سرقت مفید باشد.

ارتقاء امنیت خانه های نوساز

اگر در حال خرید خانه از مالکان قبلی هستید، اقدامات امنیتی اضافی وجود دارند که باید اعمال شوند:

درها را ایمن کنید

با تمام تمرکز بر قفل درب منازل با امنیت بالا، برخی از صاحبان خانه‌ها از نیاز به قاب‌های محکم تر درب چشم پوشی می‌کنند. اگر قفل به درستی در قاب محافظ درب خارجی قرار نگیرد، دست زدن و باز کردن درب راحت تر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امنیت بیشتر درب‌ها اینجا را بخوانید.

قفل‌ها را مجدداً کنترل کنید

هنگامی که خانه را تعطیل کردید، یک قفل ساز را تعیین کنید تا قفل‌ها را عوض کند. این یک روش ساده است و مشکل این است که نمی‌دانید صاحبان قبلی کپی از کلیدها را به چه کسانی داده اند. این تضمین می‌کند که تنها شما یک کلید برای باز کردن درب را دارید.

قفل‌های ددبولت را بررسی کنید

بسیاری از مالکان خانه اطمینان دارند که قفل‌های ددبولت امنیت خانه را تضمین می‌کنند. با این حال، قفل‌های سنتی ددبولت می‌توانند توسط سارقان به راحتی باز شوند. برای غلبه بر این مشکل، یک ددبولت عمودی نصب کنید که در بالای قاب درب بسته شود. این نوع ارتقاء یافته باعث می‌شود وارد شدن با دشواری همراه باشد.

تماس با کارشناسان یوکا