فهرست مطالب

خانه‌های هوشمند – افزایش ارزش ملک

 شاید باورش سخت باشد اما خانه‌های عجیبی که شما همیشه در فیلم‌ها می‌دیدید، کم کم به واقعیت می‌پیوندند. 

هر روز وسایل هوشمند جدیدی وارد بازار می‌شوند. آن‌ها نه تنها مزیت‌های زیادی دارند، بلکه به تدریج به بخش جدایی‌ناپذیر خانه‌ها تبدیل می‌شوند. طبق گزارشات اتوماسیون خانه ارزش ملک شما را چندین برابر می‌کند.

خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند اقامتگاهی است که مجهز به دستگاه‌های هوشمند است و شما می‌توانید از راه دور با این دستگاه‌ها کار کنید. این دستگاه‌ها باعث افزایش راحتی و کیفیت زندگی صاحب خانه می‌شود.
تصور کنید وقتی اتاق را ترک می‌کنید، لامپ‌ها خود به خود خاموش شوند یا این که وقتی هوا سرد شود هوای داخل خانه گرم‌تر شود. همه این‌ها فقط قسمت کوچکی از قابلیت‌های خانه هوشمند است.
یک خانه هوشمند به شما امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را می‌دهد. شما شاهد کاهش قابل توجهی از هزینه‌ها خواهید شد. شما می‌توانید همه دستگاه‌های موجود در منزل را کنترل کنید و بر مصرف انرژی نظارت داشته باشید.

دستگاه‌های هوشمند خانگی

قفل هوشمند

قفل هوشمند

– قفل‌  هوشمند:

قفل هوشمند قابلیت دسترسی از راه دور دارند و بدون نیاز به کلید هستند.

– ترموستات هوشمند:

شما می‌توانید از راه دور دمای خانه را کنترل کنید و مصرف انرژی را بررسی کنید.

– چراغ‌های هوشمند:

این چراغ‌ها حاوی سنسورهایی هستند که با حرکت کردن شما می‌توانند خاموش و روشن شوند. نور برخی از این چراغ‌ها تغییر رنگ می‌دهد.

– دستگاه‌های امنیتی هوشمند:

دستگاه‌های امنیتی هوشمند هر گونه فعالیت مشکوک را گزارش می‌دهند و امنیت خانه شما را بالا می‌برند.
تمام مواردی که در بالا ذکر شد، فقط گوشه‌ای از وسایل هوشمند بودند. لیست دستگاه‌های خانگی هوشمند بی پایان است.

چگونه می‌توان ارزش ملک را بالا برد؟

خانه هوشمند

خانه هوشمند

با افزایش محصولات خانگی هوشمند ، تصور این که کسی که درباره هوشمند سازی خانه نشنیده باشد دشوار است، مصرف کنندگان از مزایای دستگاه‌های خانگی هوشمند به خوبی آگاه هستند. از این رو خانه‌های هوشمند همیشه در مرکز توجه بوده است.

  هشتاد درصد خریداران،‌ خانه‌های مجهز به فناوری هوشمند را ترجیح می‌دهند. علاوه بر این گزارش شده است که در صورت هوشمند سازی خانه می توان ۵ درصد به ارزش ملک اضافه کرد. 

جای تعجبی نیست که فروشندگان ملک در بسیاری از کشورها در سال‌های اخیر برای پیشرفت‌ خود، خانه‌های هوشمند را به عنوان نقطه عطف در فروش تبدیل کرده‌اند.
خانه‌های هوشمند روند فروش را تسهیل می‌کنند
خانه‌های هوشمند باعث تسهیل روند فروش می‌شوند. اتوماسیون خانگی به جذابیت و زیبایی منزل می‌افزاید. حتی برخی بر این باورند که وجود دستگاه‌های هوشمند در خانه یک امر ضروری است.

انتخاب دستگاه‌های هوشمند خانگی

هوشمند سازی

هوشمند سازی

هنگامی که به دنبال دستگاه‌های هوشمند خانگی برای منزل خود هستید، همیشه به سراغ دستگاه‌هایی بروید که علاوه بر کارایی مناسب، طراحی زیبایی دارند. اگر می‌خواهید ارزش ملک‌تان افزایش یابد، باید بزرگ فکر کنید.
به سیستم‌های بزرگ اتوماسیون خانگی فکر کنید. اگر فقط به فکر فروش ملک خود هستید می‌توانید یک سیستم هوشمند معمولی تهیه کنید.
در این قسمت مواردی را به شما می‌گوییم که باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

امنیت : 

حضور سیستم‌های امنیتی هوشمند همیشه برای خریداران خانه بسیار مهم بوده است. وجود دوربین‌های مدار بسته و قفل‌های هوشمند می‌تواند باعث افزایش تعداد خرداران خانه شما شوند.
دستگاه‌هایی مانند قفل‌های هوشمند نیز به ویژگی های امنیتی خانه اضافه می‌کنند. که مجهز به زنگ خطر، قفل امنیت و موارد دیگر است و باعث می‌شود در خانه احساس آرامش بکنید.

راحتی : 

گوشی‌های هوشمند توانستند زندگی ما را راحت‌تر کنند. ولی این برای ما کافی نبود و ما دنبال راحتی و آرامش بیشتری بودیم. بنابراین به فکر ساخت وسایل هوشمند خانگی افتادیم.
اگر مشغول تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی باشید نیازی نیست کارتان را کنار بگذارید و به سراغ کارهای خانه بروید، زیرا وجود دستگاه‌های هوشمند خانگی زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

صرفه جویی در هزینه :

اتوماسیون خانگی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. شما می‌توانید میزان مصرف انرژی خود را کنترل کنید و سطح مصرف خود را پایین بیاورید. این یکی از دلایل مهم خریداران هنگام خرید خانه‌های هوشمند است.
ترموستات هوشمند می‌تواند تا ۱۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
خریداران خانه معمولا به دنبال خانه‌های هوشمند کامل هستند و نمی‌خواهد وقت خود را صرف بهسازی خانه بکنند. بنابراین هوشمندسازی خانه یک گزینه عالی برای افزایش ارزش ملک است، ابتدا از خرید قفل هوشمند شروع کنید. زیرا خریداران به فکر امنیت، راحتی و پایداری خانه هستند.

 

خرید قفل دیجیتال یوکا